wtorek, 25 stycznia 2011

Nowe ksiażki:

7 komentarzy:

  1. "Dziwna historia z upiorem..." czekam na recenzję, ale intrygujący smaczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie to do uzupełnienia serii, którą zbieram, nie interesuję się zbytnio literaturą japońską. Ale podobno dobre, zobaczymy. Warto czasem wypróbować coś spoza tego najściślejszego kręgu naszych zainteresowań, tak dla przewietrzenia głowy, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ciekawych zdobyczy!
    "Ballady..." kiedyś czytałam i byłam zachwycona. To w ogóle była udana seria.
    Na upiory z piwoniową latarnią poluję już dość długo, koniecznie chcę przeczytać. Te serię też bardzo lubię.:)
    Jestem zdziwiona, że powieść "Którędy droga?" była wydana już wcześniej. Mam tę wersję z kluczykiem. O wiele brzydszą niż Twoja.
    "Wieczory badeńskie" też zapowiadają się wspaniale.
    Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci wspaniałych chwil z nowymi nabytkami. :)
    P.S.
    Z jakiegoś powodu nie działają komentarze na Twoim drugim blogu. Już kilka razy chciałam coś napisać i niestety, nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już ktoś mi o tym mówił. Niestety nie mam pojęcia, dlaczego tak się dzieje, ustawienia mam ok, każdy może komentować, nie muszę ich akceptować... Zaraz spróbuję się sama skomentować i w razie czego będę kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobawiłam się ustawieniami, faktycznie był jakiś problem, ale teraz już działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz proszę mi pisać dużo kOmCiUfF ;)

    OdpowiedzUsuń