sobota, 23 października 2010

Pierwsze zdanie 20:

Narobiło mi się trochę zaległości - książki już przeczytane, a tu ani śladu po tym, że je w ogóle zaczęłam.

W każdej ścianie zainstalowano głośniki ze starannie pomalowanymi osłonkami, tak aby pozostawały niewidoczne i mogły zaskakiwać dźwiękami utworu Jeana Luca Ponty'ego pod tytułem "Cywilizowane zło".

Carol O'Connell - Mord w galerii

Jeżeli rzeczywiście gotowi jesteście posłuchać tej historii, to pewnie najpierw chcielibyście się dowiedzieć, gdzie się urodziłem, jak spędziłem zasmarkane dzieciństwo, czym się zajmowali moi rodzice, co porabiali, zanim przyszedłem na świat no i wszystkie tym podobne bzdury w guście "Dawida Copperfielda", ale ja wcale nie mam ochoty wdawać się w takie gadki, od razu wolę was szczerze uprzedzić.

J. D. Salinger - Buszujący w zbożu

Uważa, że jak na mężczyznę w tym wieku - ma pięćdziesiąt dwa lata i jest rozwiedziony - problem seksu rozwiązał nie najgorzej.

J. M. Coetzee - Hańba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz